Recepce je místo, které nejvíce ovlivňuje spokojenost klientů

Recepce je nejdůležitější částí fitcentra, gymu, studia, nebo wellness. Ať už je místem, kde odbavuje objednané či příchozí klienty, nebo má na starosti také prodej služeb a zboží, nejvíce může ovlivnit zda se bude provozovateli dařit hodně nebo vůbec. 

Vyškolte celý recepční tým. I poslední brigádnici... 

Častou chybou je dávat recepčním důležitost podle úvazku, či času, který v centru pracují. Recepce je tak úspěšná, jak silný je její nejslabší článek. Stačí, aby se brigádnice mračila na zákazníka, který do centra chodí pravidelně několik let a s jistotou bude uvažovat, že již nepřijde. Finanční škoda je pak nevyčíslitelná.
Proto je důležité s recepcí pracovat pravidelně a se všemi pracovníky. 

0
realizovaných školení
0
%
největší zlepšení
0
+
absolventů

Školení absolvovali

T-ClubÚstí nad Labem

Dream Body FitnessKladno

BeFit Energy ClubPříbram

Balance Club BrumlovkaPraha

OXYGENPříbram

Top FitnessOstrava

Reference

VELMI PRAKTICKÉ ŠKOLENÍ

Hana Gottwaldová, Balance Club Brumlovka
V rámci školení si mohly naše recepční vyzkoušet situace, se kterými se běžně v rámci provozu mohou setkat, a dostaly tak jednoznačný návod, jak se k danému problému postavit a jakým způsobem ho vyřešit. Školení nebylo jenom dalším nudným školením v řádě, bylo zaměřeno velmi prakticky, řešily se aktuální problémy a situace. Recepční samy hodnotily školení jako velmi přínosné a ihned od dalších dní se snažily jednotlivé rady velmi zdařile aplikovat do praxe. Určitě rádi budeme i nadále využívat Fit Academy ke školení našeho personálu.

INFORMACE, KTERÉ POUŽÍVÁME STÁLE

Zuzana Hroudová, T-Club
Velice se mi líbila komunikace s panem Karlem, který si školení připravil na míru našemu centru a našim denním problémům. Recepční doteď pracují s informacemi, které na školení získali a nabité znalosti byli určitě hned druhý den po školení vidět i v jejich samotné práci, komunikaci jak s klienty tak v rámci celého jejich kolektivu. Myslím, že je důležité pečovat o každý článek teamu a málokterá firma umí vytvořit školení na míru přímo ze světa fitness průmyslu i pro takovouto specifickou pozici, jako je recepční centra. Často se na ně zapomíná, i když já věřím, že sympatická kvalitní recepční je jedna z nejdůležitějších osob centra směrem ke klientům. Proto školení určitě doporučuji.

2 možnosti školení recepce fitness a wellness:

Školení recepce na míru pro fitness a wellness centra a provozy 

Vhodné pro: Recepční týmy o minimálně 4 recepčních. Školení na míru, které je plně přizpůsobené požadavkům fitness nebo wellness centra.
Rozsah: 4 - 6 hodin, dle domluvy.
Cena: od 13 do 16 tis. Kč, dle délky a požadavků. 

Zavolejme si, nebo se potkejme na schůzku a získejte nabídku školení na míru pro váš recepční tým:

Otevřené termíny školení recepce

Vhodné pro: malé týmy, nebo školení jen některých recepčních z vašeho týmu, které potřebují získat pohled na věc z jiného úhlu. 

Obsah a forma: 5-hodinové školení zaměřené na péči, nebo prodej, práce v týmu, atp.

Konkrétní termíny a informace ke školení najdete níže: