RE-START MARKETINGU
PRO FITKA A STUDIA SKUPINOVÝCH LEKCÍ
>>> on-line kurz <<<

Znovu otevřeno jen do konce října! Poslední možnost se zúčastnit jen:

Marketing fitka, nebo studia
skupinových lekcí nemusí být složitý ani drahý

Marketing pro fitka a studia skupinových lekcí se mění. Co bylo dříve potřeba složitě plánovat, nechávat tisknout atp., lze dnes často udělat několika kliknutími na monitoru počítače. Jenže, je to efektivní? A jak se v té přehršli marketingových možností neztratit. Kam investovat peníze? Spíš do online reklam, nebo do reklamy v živém světě (offline)? Spíš do Instagramu, nebo Facebooku? Dělat videa, nebo psát texty? A nebo úplně jinak?

V tomto kurzu se dozvíte jak od základu svůj marketing nastavit, aby byl efektivní, měřitelný, opakovatelný a z velké části automatizovaný. Naučíte se pracovat s jednotlivými částmi marketingu a jak se na něj dívat jako na perpetuum mobile, tedy něco, co když začnete, bude neustále efektivně přinášet nové a loajální klienty vašeho fitness, či sprtovního zařízení.

Co získáte?

Naučíte se, jak s marketingem fitness či sportovního zařízení pracovat v nové éře. K tomu vám pomohou jednotlivé nástroje a části kurzu, kterými můžete libovolně procházet.
Co vše je součástí kurzu:

Jak a proč marketing plánovat

Když se řekne plán, některým z nás se zježí chlupy na zádech. Pokud ale nevíte, kolik vám investované peníze do marketingu přinesly zpět, jsou to peníze vyhozené oknem. Naučím vás proto jak jednoduše měřit návratnost investice do marketingu.

Online, nebo offline? Facebook, video, nebo Instagram?

Naučíte se jak vytížit všechny správné zdroje vhodné přesně na míru pro vás. Žádný univerzální návod jestli je lepší Facebook, nebo Instagram neexistuje. Proto najdeme společně to pravé ořechové pro vaše centrum, s čím budete moci efektivně a hlavně s radostí pracovat.

Co je v nabídce

Žádný marketing nemá velký efekt, pokud je na jeho konci jídelní lístek o 30 stránkách, nebo v našem případě ceník o 30 položkách. Naučíte se proto, jak optimalizovat ceník, jak vybrat hlavní produkty a jak jim marketing přizpůsobit.

Kdo je klient

Žádný marketing nemůže být dostatečně efektivní bez ujasněné cílové skupiny. Proč se soustředit primárně na jednu, či maximálně dvě úzce vybrané cílové skupiny, jak je vybrat, proč se naučit mluvit "jejich řečí" a jak s nimi komunikovat efektivně bez balastu.

Za každou úspěšnou značkou je příběh

Jak komunikovat autenticky, abyste mohli přitahovat ty klienty, které jste si vybrali. Vlastní příběh je to, na čem stojí nejen značky jako Apple, či Starbucks, ale je to něco, co motivuje klienty věřit menším a lokálním značkám. Jak svůj příběh připravit, aby byl zajímavý, přitahoval a udržel vaše klienty je součástí této lekce.

Vytvoření vlastního (automatizovaného) perpetuum mobile

Jak využít jednotlivé zdroje potenciálních klientů na maximum a také jak maximalizovat práci na retenci a udržení takových klientů. Pracovat budeme se všemi zdroji, cíleně a plánovatelně. Nebude to ale žádná nuda. Najdeme přesně pro vás vhodné nástroje, které si otestujete a pokud vás budou bavit, budete s nimi pracovat.

Konkrétní tipy na promo akce

Na 20 okamžitě využitelných tipů, které můžete zařadit do svého marketingu a kampaní. Nemusí jít vždy o slevu, nemusí být vše zdarma, proto si ukážeme některé možnosti jak klienty získat i udržet.

Přístup do uzavřené skupiny na Facebooku

V této skupině bude mít možnost pokládat jakékoliv dotazy ke kurzu a sdílet své zkušenosti s kurzem společně s ostatními účastníky.

Možnost využít telefonické konzultace

V průběhu kurzu máte navíc možnost využít 30-minutové konzultace s autorem kurzu, abyste mohli kurz využít na maximum.

Co na kurz říkají účastníci

Online kurz vznikl na základech pravidelného živého kurzu. Co o kurzu říkají jeho účastníci:

Karle, musím Vás pochválit, kurz mě opravdu zaujal, je velice dobře zpracovaný a informace jsou přínosné.

René BlažejovskýHlavní trenér Macak´s Gym Hradec Králové

Workshop nutí člověka neustále přemýšlet – nad tím, co je, proč to tak je, co chceme, aby bylo, a pak už záleží jenom na nás, co skutečně bude. Nicméně návodů k tomu člověk získá dost. Za celý rok mě osobně nenapadne tolik inovací a novinek. Workshop bych doporučila všem fitness podnikatelům a manažerům, protože člověk tak vykoukne ze své uzavřené bubliny „byznysu“, otevře si nové obzory a získá zcela jiný pohled na věc. Pohled, který může být naprosto jednoduchý a téměř bez nákladů. Zároveň každý takový workshop působí vysoce motivačně a dodává fitness provozovatelům nový elán do své práce.

Kačka MolnárováManager BeFit energy club Příbram

Workshop byl pro mě velmi přínosný, utvrdil mě v mé myšlence, že je potřeba si stanovit priority, pro koho tu jsme, co klientovi chceme nabídnout a s tím pak dále pracovat. Následně mít marketingový plán na jednotlivé akce během roku, viditelně čitelně stanovený, kde se pak můžou dělat úpravy, ale mít kostru a té se držet. Díky za zajímavé tipy, jak oslovit klienta, není potřeba vždy zasílat nabídku, slevy, stále jej bombardovat akcemi, ale jen se připomenout, že tu jsme – např. tipy na cvičení.

Monika BrožováSportovně obchodní manažer, fit2b Praha
  • Kurz obsahuje: 6 lekcí + bonusy
    Každá lekce s videi, PDF návody, MP3 záznamem
  • Cena jen 1780 Kč (69 EUR)
    Rozhodl jsem se, že kurz bude součástí mnohem větší akademie. Máte tedy poslední možnost se jej účastnit takto samostatně, než se jeho brány zavřou zcela. OTEVŘENO ZNOVU JEN DO KONCE ŘÍJNA!
  • Přístup ke kurzu kdykoliv a odkudkoliv
    Na rozdíl od živého kurzu, přístup do kurzu máte odkudkoliv, podle svých vlastních možností a neomezeně. Navíc v případě jakýchkoliv úprav a aktualizací kurzu do budoucna, máte vždy přístup k nejnovější verzi kurzu.

Nenechte si kurz utéct. K dispozici už jen:

Tento kurz si už koupilo 0 fitness provozovatelů před vámi.

EXTRA BONUS:

1 měsíc online Akademie Milionové fitness ZDARMA
Hodnota: 998 Kč
(přístup od listopadu 2018)

Nic neriskujete. Pokud se vám kurz nebude líbit, nebo nenaplní vaše očekávání, získáte plnou částku do 30 dnů zpět.

Autor kurzu

KAREL JARUŠEK

Tvůrce programu Fit Academy a Trenérské impérium
Kdo jsem? Dlouholetý marketér, obchodník, dříve osobní trenér, kterého opravdu baví pomáhat v podnikání osobním trenérům, fitness projektům, fitcentrům a studiím skupinových lekcí a ukazovat jim i jinou (lepší) cestu. V poslední mě díky tomu někteří provozovatelé označují s humorem jako "Pohlreicha ve fitness" :-). Mám praxi ve fitness od roku 2003, působil jsem 5 let ve vedení Balance Clubu Brumlovka, otevřel v roce 2012 Sulice Health Club a od roku 2009 pomáhám řadě fitness projektů u nás. 5 let jsem vydával časopis Fitness Business a také jste mě donedávna mohli potkat ve vedení České komory fitness. Mým cílem je pomáhat fit podnikatelům na cestě k úspěšnějšímu podnikání ve fitness, protože úspěšné podnikání v tomto oboru znamená více šťastnějších klientů. Marketingem v různých odvětvích se zabývám prakticky celý svůj profesní život.