JAK VYBUDOVAT Z VAŠEHO FITKA, GYMU, NEBO STUDIA STROJ NA PENÍZE A SPOKOJENÉ KLIENTY

... a získat nástroje a strategie, které zná pouze TOP 5 % center u nás

First minute nabídka s exkluzivní cenou
platí už jen:

AKADEMII TVOŘÍ TÝM PŘEDNÍCH EXPERTŮ

KAREL JARUŠEK

Zakladatel Fit Academy a online akademie Milionové fitness

MATOUŠ HARTMAN

Zakladatel marketingové agentury Online Sixpack

JIŘÍ VILÍMEK

Spolumajitel a provozovatel Fitness Victory

MIROSLAV PRINC

Lektor, autor knih Jak uspět při obchodním telefonování a Prodávejte tam, kde kupují

+ mnoho dalších expertů

ZVLÁDNETE VŠECH 10 PILÍŘŮ PROVOZU CENTRA

STABILNÍ ZÁKLADY

Stejně jako u domu, vše bude třeba vzít od základů. Zaměříme se na vaši vizi, odkud a kam jako provozovatel jdete, jak rychle tam můžete dojít a jaké nástroje zvolit.

KDO JE KLIENT

Pro lov je třeba zvolit správnou návnadu. Pokud nevíte, jestli chcete lovit klienty "kapry", nebo "štiky", můžete u "rybníku" klientů sedět dlouho a zbytečně.

JAK BÝT UNIKÁTNÍ

Jak a čím se vymezit vůči konkurenci? Vsázet na novinky, nebo se držet již fungujícího? Jak najít svoji unikátní část, esenci, která bude přitahovat dostatek vašich klientů?

MARKETING A PRODEJ

Oslovit a získat klienty, ze správných zdrojů a to pravidelně, aby výkyvy v příjmech nebyly natolik velké. Jak pracovat se slevami a jak si vše správně nastavit?

NASTAVENÍ CENÍKU

Nenastavujte ceník inspirací od konkurence! Naučte se jak jej správně nastavit, aby byl funkční přesně na míru vašeho centra, aby motivoval vás zajímavými příjmy i klienty, aby zůstali co nejdéle.

PERSONÁL A MOTIVACE

V dnešní době je těžké najít kvalitní tým spolupracovníků, ale ještě těžší ho motivovat. Jak dosáhnout toho, aby personál zůstal motivovaný a plnil potřebné úkoly?

RETENCE - UDRŽENÍ KLIENTŮ

Aby vaše centrum nebylo jako děravé potrubí, naučíte se jak měřit klientskou spokojenost a míru jejich udržení a jak s ní pracovat. Fungující retence = menší potřeba nových klientů.

MANAŽER NEBO LEADER?

Úkolem provozovatele je dostatečně inspirovat, aby uměl zapálit své spolupracovníky, ale zároveň sám nevyhořel. Jak zvládnout úlohu leadera a také být schopný motivovat sám sebe?

ŘÍZENÍ FINANCÍ

Efektivní řízení financí ukáže jak na dostatečně rychlou návratnost investice do centra, stejně jako schopnost vytvářet si rezervy na jeho další budování. Jak získat rychlý přehled o tom, zda finance tečou správným směrem?

SYSTÉM JE KLÍČ

Procesy a systémy řídí ty nejúspěšnější firmy na světě. Systém totiž dává zaměstnancům jasné mantinely, klientovi bezpečí a umožňuje poskytovat vždy a trvale kvalitní službu s maximální úsporou nákladů.

VÝHODNĚJŠÍ UŽ TO NEBUDE ...

3 měsíce
2 994 Kč
(116 EUR)
3 měsíce přístupu k akademii a všem jejím VIP částem včetně aktualizací
12 měsíců
11 976 Kč
(462 EUR)
12 měsíců přístupu k akademii a všem jejím VIP částem včetně aktualizací

Zvýhodněný předprodej vyprší za:

ÚČASTNÍCI PŘEDCHOZÍCH KURZŮ ŘÍKAJÍ

Karle, musím Vás pochválit, kurz mě opravdu zaujal, je velice dobře zpracovaný a informace jsou přínosné.

René BlažejovskýHlavní trenér Macak´s Gym Hradec Králové

Workshop nutí člověka neustále přemýšlet – nad tím, co je, proč to tak je, co chceme, aby bylo, a pak už záleží jenom na nás, co skutečně bude. Nicméně návodů k tomu člověk získá dost. Za celý rok mě osobně nenapadne tolik inovací a novinek. Workshop bych doporučila všem fitness podnikatelům a manažerům, protože člověk tak vykoukne ze své uzavřené bubliny „byznysu“, otevře si nové obzory a získá zcela jiný pohled na věc. Pohled, který může být naprosto jednoduchý a téměř bez nákladů. Zároveň každý takový workshop působí vysoce motivačně a dodává fitness provozovatelům nový elán do své práce.

Kačka MolnárováManager BeFit energy club Příbram

Workshop byl pro mě velmi přínosný, utvrdil mě v mé myšlence, že je potřeba si stanovit priority, pro koho tu jsme, co klientovi chceme nabídnout a s tím pak dále pracovat. Následně mít marketingový plán na jednotlivé akce během roku, viditelně čitelně stanovený, kde se pak můžou dělat úpravy, ale mít kostru a té se držet. Díky za zajímavé tipy, jak oslovit klienta, není potřeba vždy zasílat nabídku, slevy, stále jej bombardovat akcemi, ale jen se připomenout, že tu jsme – např. tipy na cvičení.

Monika BrožováSportovně obchodní manažer, fit2b Praha

Nic neriskujete. Pokud se vám akademie nebude líbit, nebo nenaplní vaše očekávání, získáte plnou částku do 30 dnů zpět.