JAK VYBUDOVAT Z VAŠEHO FITKA, GYMU, NEBO STUDIA STROJ NA PENÍZE A SPOKOJENÉ KLIENTY
... a získat nástroje a strategie, které zná pouze TOP 5 % center u nás
First minute nabídka s exkluzivní cenou
platí už jen:

AKADEMII TVOŘÍ TÝM PŘEDNÍCH EXPERTŮ

KAREL JARUŠEK
Zakladatel Fit Academy a online akademie Milionové fitness

MATOUŠ HARTMAN
Zakladatel marketingové agentury Online Sixpack

JIŘÍ VILÍMEK
Spolumajitel a provozovatel Fitness Victory

MIROSLAV PRINC
Lektor, autor knih Jak uspět při obchodním telefonování a Prodávejte tam, kde kupují

+ mnoho dalších expertů
ZVLÁDNETE VŠECH 10 PILÍŘŮ PROVOZU CENTRA
STABILNÍ ZÁKLADY
Stejně jako u domu, vše bude třeba vzít od základů. Zaměříme se na vaši vizi, odkud a kam jako provozovatel jdete, jak rychle tam můžete dojít a jaké nástroje zvolit.
KDO JE KLIENT
Pro lov je třeba zvolit správnou návnadu. Pokud nevíte, jestli chcete lovit klienty "kapry", nebo "štiky", můžete u "rybníku" klientů sedět dlouho a zbytečně.
JAK BÝT UNIKÁTNÍ
Jak a čím se vymezit vůči konkurenci? Vsázet na novinky, nebo se držet již fungujícího? Jak najít svoji unikátní část, esenci, která bude přitahovat dostatek vašich klientů?
MARKETING A PRODEJ
Oslovit a získat klienty, ze správných zdrojů a to pravidelně, aby výkyvy v příjmech nebyly natolik velké. Jak pracovat se slevami a jak si vše správně nastavit?
NASTAVENÍ CENÍKU
Nenastavujte ceník inspirací od konkurence! Naučte se jak jej správně nastavit, aby byl funkční přesně na míru vašeho centra, aby motivoval vás zajímavými příjmy i klienty, aby zůstali co nejdéle.
PERSONÁL A MOTIVACE
V dnešní době je těžké najít kvalitní tým spolupracovníků, ale ještě těžší ho motivovat. Jak dosáhnout toho, aby personál zůstal motivovaný a plnil potřebné úkoly?
RETENCE - UDRŽENÍ KLIENTŮ
Aby vaše centrum nebylo jako děravé potrubí, naučíte se jak měřit klientskou spokojenost a míru jejich udržení a jak s ní pracovat. Fungující retence = menší potřeba nových klientů.
MANAŽER NEBO LEADER?
Úkolem provozovatele je dostatečně inspirovat, aby uměl zapálit své spolupracovníky, ale zároveň sám nevyhořel. Jak zvládnout úlohu leadera a také být schopný motivovat sám sebe?
ŘÍZENÍ FINANCÍ
Efektivní řízení financí ukáže jak na dostatečně rychlou návratnost investice do centra, stejně jako schopnost vytvářet si rezervy na jeho další budování. Jak získat rychlý přehled o tom, zda finance tečou správným směrem?
SYSTÉM JE KLÍČ
Procesy a systémy řídí ty nejúspěšnější firmy na světě. Systém totiž dává zaměstnancům jasné mantinely, klientovi bezpečí a umožňuje poskytovat vždy a trvale kvalitní službu s maximální úsporou nákladů.
VÝHODNĚJŠÍ UŽ TO NEBUDE ...
Zvýhodněný předprodej vyprší za:
ÚČASTNÍCI PŘEDCHOZÍCH KURZŮ ŘÍKAJÍ
Karle, musím Vás pochválit, kurz mě opravdu zaujal, je velice dobře zpracovaný a informace jsou přínosné.
Workshop nutí člověka neustále přemýšlet – nad tím, co je, proč to tak je, co chceme, aby bylo, a pak už záleží jenom na nás, co skutečně bude. Nicméně návodů k tomu člověk získá dost. Za celý rok mě osobně nenapadne tolik inovací a novinek. Workshop bych doporučila všem fitness podnikatelům a manažerům, protože člověk tak vykoukne ze své uzavřené bubliny „byznysu“, otevře si nové obzory a získá zcela jiný pohled na věc. Pohled, který může být naprosto jednoduchý a téměř bez nákladů. Zároveň každý takový workshop působí vysoce motivačně a dodává fitness provozovatelům nový elán do své práce.
Workshop byl pro mě velmi přínosný, utvrdil mě v mé myšlence, že je potřeba si stanovit priority, pro koho tu jsme, co klientovi chceme nabídnout a s tím pak dále pracovat. Následně mít marketingový plán na jednotlivé akce během roku, viditelně čitelně stanovený, kde se pak můžou dělat úpravy, ale mít kostru a té se držet. Díky za zajímavé tipy, jak oslovit klienta, není potřeba vždy zasílat nabídku, slevy, stále jej bombardovat akcemi, ale jen se připomenout, že tu jsme – např. tipy na cvičení.

Nic neriskujete. Pokud se vám akademie nebude líbit, nebo nenaplní vaše očekávání, získáte plnou částku do 30 dnů zpět.