Dostat se na hranu

Není to tak dávno, co se mnou dělal rozhovor Patrik Pavel pro jeho nový projekt #vzdyvpred. Kromě řady zajímavých témat, třeba toho hlavního, jak si jako trenér vydělat milion korun, jsme se bavili také o úspěchu a neúspěchu. Dostali jsme se na téma mých vlastních neúspěchů, kde musím přiznat, že jich bylo bohatě. Když jsem...

Podcast: Jak si jako osobní trenér vydělat milión?

Před časem mě oslovil Patrik Pavel se svým novým projektem #vzdyvpred. Jelikož se sám dlouhodobě věnuje fitness jako hobby a sleduje moji činnost, měl jsem tu příležitost stát se prvním, koho ve svém nově vzniklém podcastu zpovídal. Probraly jsme samozřejmě hlavní téma, jak si jako trenér vydělat milión korun, včetně konkrétních rad, které dostávají účastníci...

Jak vybudovat trenérské impérium – krok za krokem

Před časem jsem psal v článku Úspěšný osobní trenér v zisku není mýtus, že jsou prakticky dva druhy trenérů. Jeden se plahočí, aby měl dostatek klientů a druhý naopak má klientů často více než dost, ale vůbec nestíhá svůj byznys rozvíjet, aby mohl být úspěšnější. Vlastně sám má pocit, že být ještě úspěšnější ani nejde. Ale ono...

Nastává soumrak vůdců?

Když se řekne leader, každý si pod tím představí něco jiného. Někdo vedení lidí, někdo jejich řízení, někdo rozdávání a kontrolu úkolů a skoro nikdo hledání potenciálu svých lidí. Přiznávám, že k tomuto zamyšlení mě přivedl jak rozhovor s Honzou Mühlfeitem a Katkou Novotnou, ale obzory mi doplnil ještě Roger Hamilton se svou dynamikou bohatství. Klasický systém...

Úspěšný osobní trenér v zisku není mýtus!

Na jedné nejmenované mezinárodní akci jsem potkal Čechy z jiného sportovního oboru. A jak to tak bývá, každý sportovec zná nějakého toho fitness trenéra. A Jiří, jak se jeden z Čechů jmenoval, mi vyprávěl příběh o jednom známém osobním trenérovi. Popisoval mi, že se mu daří docela dobře, má hodně tréninků, v Ostravě je docela známý, dobře si...

Nejčastější chyby v marketingu fit podnikatelů

Jak tak procházím jednotlivá fit centra a studia při konzultacích, narážím postupně na řadu věcí, které jsou časté, anebo často si velmi podobné. A to zejména nedostatky v oblasti marketingu. Podívejme se proto dnes na časté chyby, které mohou v marketingu fit provozovatele potkat. Chyba #1: Nevím, pro koho přesně jsem Kdo? To je první zásadní...

Byl jednou jeden osobní trenér, aneb unikátní zaměření prodává

Měl jsem dnes jedno velmi příjemné poradenské setkání, kdy jsme pro dané fitness studio hledali jeho unikátní esenci. To, co ho odlišuje. Většina fitness, či studií skupinových lekcí nabízí prostě všechno možné. Všechny lekce, které například nabízí i to velké fitness centrum, které mají za rohem, ale zároveň i třeba Jumping, na který se specializuje...

Někdy je dobré se na trendy vykašlat

Léto je tradiční období, kdy provozovatelé center přemýšlejí, jak svůj provoz obnovit, vylepšit, zvednout (i cenově) od podzimu. Často je to období, kdy se chystá podzimní rozvrh a více novinek bývá označováno jako lepší. Přece jen žijeme ve světě fitness, a tak pokud s novinkou nepřijdeme my, možná nám konkurence přebere část naší klientely, protože první...

Oslovujete 5 %, nebo 95 % svých zákazníků?

Odhady trhu ukazují, že v ČR průměrně navštěvuje fitcentra, studia skupinových lekcí a kluby cca 5% z celé populace. Nepodložené optimistické odhady hovoří dokonce až o 10 % obyvatel ČR. To znamená, že celkově se tu všichni perme maximálně o 1 milion klientů. Perete se o ně s ostatními i vy, nebo hledáte cesty, jak oslovit těch zbylých...

Čekat, nebo snít?

Říká se, že kdo sní, žije. Kdo sní, má vizi. Kdo nesní, vlastně nežije. A to platí i v byznysu, nebo hlavně v byznysu. Často se setkávám s majiteli fitness provozoven, kteří měli na začátku nějakou vizi, sen. Chtěli vybudovat něco, co jim dávalo smysl, nebo jen nabídnout něco, co doposud na trhu v jejich lokalitě chybělo. Postupem času,...